جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳ |۳۰ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 4, 2024
تصاویر/ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی گفت: عملیات وعده صادق ۲، قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به خوبی نشان داد و خود صهیونیست‌ها هم می‌دانند که اگر گستاخی دیگری نشان دهند، پاسخی دندان شکن از سوی ایران دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام‌والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ارومیه که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به عملیات موفقیت آمیز وعده صادق ۲، اظهار داشت: در حالی این عملیات تنها با بخش کوچکی از قدرت نظامی ایران صورت گرفت، هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها در هم شکسته شد.

وی افزود: این عملیات قدرت نظامی جمهوری اسلامی را به خوبی نشان داد و خود صهیونیست‌ها هم می‌دانند که اگر گستاخی دیگری نشان دهند، پاسخی دندان شکن از سوی ایران دریافت می‌کنند و استیصال آنان به خوبی نمایان خواهد شد.

امام جمعه ارومیه، با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، یاد و خاطره این مجاهد فی سبیل الله را گرامی داشت و ادامه داد: مقام معظم رهبری در خصوص این شخصیت والامقام، تعابیر با عظمتی را مطرح کردند که نشان دهنده جایگاه اوست و رژیم اشغالگر قدس تصور کرده بود با شهادت سید حسن نصرالله و فرماندهان جبهه مقاومت، این جبهه متلاشی می‌شود، اما در روزهای اخیر درک کرده که راه مقاومت در مقابل استکبار جهانی مستمر و مداوم است.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تاکید کرد: البته بوق‌های رسانه‌های غربی‌ها و رژیم صهیونیستی با القای دروغ‌های متعدد، سعی در انجام جنگ روانی دارند که باید در مقابل این جنگ آنان نیز با تبیین واقعیت‌های جبهه مقاومت ایستاد.

وی روز نیروی انتظامی را به کارکنان انتظامی تبریک گفت و یادآور شد: با تلاش‌های صورت گرفته، شاهد امنیت در جامعه هستیم که باید قدردان این تلاش‌ها باشیم.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha